Magic the Gathering
Magic the Gathering30521 MEDLEMMAR 1067 inloggade

Användare:

Lösenord:

Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
MODERN MASTERS 2017 Slå min MM17 låda... Spoilers ramlar in...
Modern Masters 2017 = Mys
Senast läst: 09:54:37, 15/10 -18. Läst 3730 gånger.
Potatochip
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 19/11 -01

291 rubriker
2821 svar

41. Äntligen en Modern Masters som... 21:35:57, 9/3 -17  
Äntligen en Modern Masters som kan ge lite värde tillbaka online.

2013 och 2015 var bedrövliga på så vis. Hade en två-tre värdefulla kort.

Ser ut att vara minst åtta-nio nu, vilket kan förhindra ett Titanic-sänke på plånboken.

Dessutom ser den enastående kul ut att drafta. Många favoriter från olika block.

Drömmen vore väl splicers med Skyfisher, Flickerwisp och Restoration Angel!

5 BoP:ar av 5 möjliga i betyg!

Om de nu bara kunde riva upp reserved list ... Vintage Masters online är ju guld.

DarkBoP (2010-2016)

Lifetime Boosters Won: 6034
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

471 rubriker
8154 svar

42. Jag skulle vilja drafta grixis... 21:40:47, 9/3 -17  
Potatochip skrev 21:35, 9/3 -17 Äntligen en Modern Masters som kan ge lite värde tillbaka online.

Ser ut att vara minst åtta-nio nu, vilket kan förhindra ett Titanic-sänke på plånboken.

Dessutom ser den enastående kul ut att drafta. Många favoriter från olika block.

Om de nu bara kunde riva upp reserved list ... Vintage Masters online är ju guld.

Jag skulle vilja drafta grixis reanimator (utan Griselbrand) med Forbidden Alchemy, Pilfered Plans, unearth-djur typ Kathari Bomber, Torrent of Souls och Compulsive Research.

Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Potatochip
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 19/11 -01

291 rubriker
2821 svar

43. Huh! Verkar finnas en del roli... 21:47:33, 9/3 -17  
latsblaster skrev 21:40, 9/3 -17
Potatochip skrev 21:35, 9/3 -17 Äntligen en Modern Masters som kan ge lite värde tillbaka online.

Jag skulle vilja drafta grixis reanimator (utan Griselbrand) med Forbidden Alchemy, Pilfered Plans, unearth-djur typ Kathari Bomber, Torrent of Souls och Compulsive Research.

Huh! Verkar finnas en del roliga synergier ... skrev en essä om Unearth för 117 år sedan.

Eller var det 17? Vem hade kunnat tro att den gamla mekaniken skulle få blomstra.

Om den nu verkligen får det ...

P.S. Hur lyckades Innistrads främsta uncommon, Falkenrath Noble, bli en common här?

DarkBoP (2010-2016)

Lifetime Boosters Won: 6034
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

471 rubriker
8154 svar

44. Vad är det för spännande essä?... 22:07:11, 9/3 -17  
Potatochip skrev 21:47, 9/3 -17
latsblaster skrev 21:40, 9/3 -17

Huh! Verkar finnas en del roliga synergier ... skrev en essä om Unearth för 117 år sedan.

Eller var det 17? Vem hade kunnat tro att den gamla mekaniken skulle få blomstra.

Om den nu verkligen får det ...

P.S. Hur lyckades Innistrads främsta uncommon, Falkenrath Noble, bli en common här?

Vad är det för spännande essä?

Det finns flera ganska bra draft-kort som har fått lägre raritet. Jag tror att Rewind kommer vara ganska okej i - Mystical Teachings, den är också common nu.

Just Falkenrath Noble kommer ju vara kanonbra i grixis med Gnawing Zombie och unearth-djur som offras.

Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Uppdaterad: 22:08:23, 9/3 -17
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

471 rubriker
8154 svar

45. I think one of the mistakes Mo... 08:13:41, 11/3 -17  
I think one of the mistakes Modern Masters 2015 Edition made was focusing too many of the reprints on cards that had low availability, but many of them were not cards you would generally consider Modern "staples."

- Fat Sam

http://magic.wizards.com/en/articles/archive/latest-developments/modern-masters-2017-edition-mailbag-2017-03-10

Uppdaterad: 08:13:59, 11/3 -17
BYT BORD TILL

Guilds of Ravnica! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!