Magic the Gathering
Magic the Gathering30302 MEDLEMMAR 1016 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Torrential Gearhulk + aftermat... Dubbel-dubbel med Anointed Pro...
Deathrender + Necropotence
Senast läst: 15:53:24, 18/8 -18. Läst 549 gånger.
vivaroslagbara
MEDLEM
@svm s. 17/7 -06

87 rubriker
332 svar

Deathrender + Necropotence 18:02:57, 12/2 -18  
Hej,

Om jag har Necropotence, Carrion Feeder och Deathrender equiped på Festering Goblin.
Kan jag då dra kort från Necropotence och fuska ut dom med Carrion Feeder + Deathrender innan jag måste discarda kort?
 
Jag gört!

Choper
JUDGE L2
REDAX
Skövde
@svm s. 26/5 -04

46 rubriker
1612 svar

1. Om du går in i kortpärmen så f... 18:24:46, 12/2 -18  
Om du går in i kortpärmen så får du den erratade texten på kort. Där hittar du att Necropotence ger dig korten i begining if end step. Dvs steget innan discard.

summa: ja det kan du. :)
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
vivaroslagbara
MEDLEM
@svm s. 17/7 -06

87 rubriker
332 svar

2. Tack för svar! :)... 18:33:45, 12/2 -18  
Tack för svar! :)
 
Jag gört!

Motz4 presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion
1KR START ALLT - BYGG DIN KUB/EDH NU!!! FOILS OCH MYTHICS TILL ALLA FORMAT!
62 dagar kvar
Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!